Waka
Будь-який бренд – це якийсь сплав ідеї його творців, пов'язаних із нею стандартів якості і реальний продукт, зі своїми плюсами та мінусами, пов'язаними з тим, як цю ідею реалізували люди, причетні до виконання. Сучасні умови організації праці, технічне оснащення фабрик і підприємств дозволяє мінімізувати похибку виконавців. Але яка ж ідея бренду Wak'a?
Усе почалося з простої ідеї
Аналізуючи сьогоднішній ринок чаю і напоїв на його основі, засновники компанії Торбафуд дійшли висновку, що невдоволення споживача неякісним чаєм зростає. Однак, оскільки бажання насолоджуватися улюбленим напоєм в українців нікуди не пропало, вони вирішили відродити в наших співвітчизників віру в те, що чай може бути якісним. А для цього довелося зайнятися імпортом самостійно, адже довірити цю справу посередникам – значить втратити контроль за якістю, а також заздалегідь погодитись на збільшену вартість.
Відбір постачальників і виробників чаю відбувався переважно в східних країнах, де сьогодні чай – одна з основних галузей економіки. У цьому чаї, за задумом, не мало бути жодної “тирси”, пилу і всього іншого, що так сильно псує українським чаєманам задоволення. А от назва була взята із західної культури індіанців майя, які, як і ми, любили вживати смачний чай (хоча, заради справедливості варто сказати, що каву теж) у колі родичів та друзів. Це священне місце, центром якого було багаття, де пекли коржики і варили гарячий напій, і називалося Wak`a. Ми подумали, що це слово буде відповідним символом атмосфери таємничості і затишку, яке дарує вживання чаю або кави.
Колекція чайних шедеврів
Здавалося б – чай є чай, який там може бути асортимент? Невже можна придумати щось ще? Звичайно!
Справа в тому, що навіть звичайний чай поділяється на величезну кількість підкатегорій: крупнолистовий, ламаний лист, гранульований. А тим більше це стосується чаю з добавками й ароматизаторами, які є візитною карткою торгової марки. Чи постаралися ми представити всі ці категорії в бренді Wak`a? Ні, проте ми хотіли, щоб вибір був досить широким, щоб будь-який поціновувач чаю міг знайти бленд на свій смак. Тому включили в асортимент чаї з величезною кількістю добавок закордонного виробництва. Усе представлене на цій сторінці – найгармонійніші поєднання, які пов`язані з досить широким поняттям “чай”.
Цінова політика
Особливості бізнесу в Україні такі, що для кожного продукту в нас є психологічна межа – сума, яку ми готові витратити на нього без шкоди для сімейного бюджету. Через це найякісніші види чаю часто до нашої країни просто не доходили. Китай, Індія, Шри-Ланка та інші країни до певного моменту продавали на наш ринок чай середньої якості. Те саме стосується й кави, тільки з інших країн – Бразилії, Ефіопії, Кенії, Індії тощо. Імпортери, які займалися поставками за допомогою ланцюжка посередників, міркували так: якщо ввезти якісний чай, він буде дорогим, а отже, його просто не братимуть.
Але вони не врахували одного моменту: це твердження коректне лише за умови наявності посередників. Проте засновники бренду Вак`а й інтернет-магазину Торбафуд не полінувалися взяти організацію імпорту якісного чаю під свій контроль. І оскільки самі навчилися економити на деяких витратах, надали його для нашого споживача недорого.
Як купити
У результаті ви маєте можливість купити хороший чай з добавками різних сортів і видів за низькою ціною в прямого постачальника та імпортера. І якщо, продаючи чай інших компаній, ми трохи залежимо від того, наскільки сумлінно вони працюють, то у випадку з брендом Вак`а це наше дітище, яким ми пишаємося.
- На сайте